5 juli 2017 - Reisverslag uit Ederveen, Nederland van Rita en Martin - WaarBenJij.nu 5 juli 2017 - Reisverslag uit Ederveen, Nederland van Rita en Martin - WaarBenJij.nu

5 juli 2017

Door: Rita

Blijf op de hoogte en volg Rita en Martin

05 Juli 2017 | Nederland, Ederveen

Toen Martin, maanden terug alweer, besloot om kaarten te kopen voor de Grand Prix van Oostenrijk, en we er vervolgens achter kwamen dat er in de wijde omtrek geen hotel meer te vinden was, hebben we besloten om voor het eerst binnen Europa te gaan camperen. Uiteraard zijn we bekend met het camperen in Australië maar de camper die we nu gehuurd hebben is iets groter, luxer maar daardoor ook minder handzaam dan de camperbusjes die we normaal altijd huren. Tevens was voorheen de hele reis gepland, nu alleen de eerste dagen in Oostenrijk en daarna wordt het weers -afhankelijk. Het weer in Oostenrijk en noord Italië ziet er nog niet geweldig uit dus is het nog een verrassing waar we uit gaan komen.
Vanochtend hale6n we eerst de camper op in Velp, rijden naar huis, pakken de boel in en willen vandaag al wat kilometers maken. Morgenavond beginnen de eerste festiviteiten al dus dan willen we op de camping bij de Redbull Ring in Oostenrijk zijn. Het weer komend weekend is nat maar Max Verstappen schijnt dat juist geweldig te vinden. Dus hopen dat hij zondag weer eens een goede race kan rijden na de vele uitval afgelopen races.

• 05 Juli 2017 - 17:23

Elly: