22 oktober 2014, naar Emerald Beach - Reisverslag uit Emerald Beach, Australië van Rita en Martin - WaarBenJij.nu 22 oktober 2014, naar Emerald Beach - Reisverslag uit Emerald Beach, Australië van Rita en Martin - WaarBenJij.nu

22 oktober 2014, naar Emerald Beach

Door: Rita

Blijf op de hoogte en volg Rita en Martin

22 Oktober 2014 | Australië, Emerald Beach

22 oktober 2014, naar Emerald Beach.
Vanochtend vertrekken we in de kou vanuit Lamington National Park. Ons "wekkertje" is wel aanwezig maar maakt ons niet wakker deze ochtend, Martin zijn telefoon doet dat wel om half 7. We hebben geen vers brood meer en een broodrooster is hier niet dus houden we het bij wat yoghurt om later bij een Mc Cafe wel iets te eten. Om half 8 rijden we weg voor een rit van ongeveer 4,5 uur plus een uur tijdverschil omdat we van Queenslandnaar New South Wales gaan en daar hebben ze zomertijd. Rond een uur of 2 komen we weer op een mooie Big4 camping aan waar we eerst ons laatste vakantiewasje draaien. Inmiddels is het hier een heel stuk warmer dan in Lamington dus met de zon erop zal dat vanavond wel droog zijn. Daarna gaan we nog even wat kleine boodschappen doen, brood, flesje wijn... Vanavond gaan we pizza eten bij de pizzeria om de hoek dus boodschappen voor het eten hoeft niet. Tja van de vitaminen moeten we het deze vakantie niet hebben. Na de boodschappen lopen we terug naar de camping en zien we opeens het dier dat we al bij bosjes gezien hebben op de weg maar helaas nog nauwelijks in levende lijve: er lopen 2 grote kangaroos over de camping. Eerst wat foto's gemaakt met mijn toestel dat nog in mijn tas zit en Martin haalt toch ook even zijn toestel op. Wat een verrassing, ik had niet gedacht ze nog te zien alleen misschien in de Hunter Valley. Even later zien we ook nog een Kookaburra van heel dichtbij dus onze dag kan niet meer stuk. Na de foto's gaan we nog even naar het zwembad, dan douchen, eten, nog even naar het strand gelopen en we liggen er weer op tijd in want morgen hebben we echt een lange rit van ongeveer 550 km.