Vrijdag 5 oktober - Reisverslag uit Puerto de la Cruz, Spanje van Rita en Martin - WaarBenJij.nu Vrijdag 5 oktober - Reisverslag uit Puerto de la Cruz, Spanje van Rita en Martin - WaarBenJij.nu

Vrijdag 5 oktober

Door: Rita

Blijf op de hoogte en volg Rita en Martin

05 Oktober 2018 | Spanje, Puerto de la Cruz

Vrijdag 5 oktober
Vandaag is toch min of meer een rustige dag en dat mag ook wel na de heftige wandeling gisteren. We staan na 8 uur op, ontbijten en pakken daarna de boel weer in. Ik heb aangegeven bij de eigenaren dat we tussen 10 en 11 uur zullen vertrekken en uiteindelijk is het kwart over 10 dat we wegrijden. We rijden eerst nog even langs een pharmacia voor pleisters (toch een kapot gelopen blaartje op mijn teen gisteren) en rijden dan vanaf Santa Cruz de weg via het binnenland naar Puerto la Cruz in. De weg door het bos en later over de open kale vlakte richting El Teide blijft schitterend en af en toe stoppen we bij een mooi punt. Uiteindelijk komen we bij de splitsing richting Puerto en eten een broodje bij het restaurantje dat daar staat. Daarna dalen we weer af en stoppen doen we niet meer. Het gaat langzaam want we zitten achter een tourbus en even na 2 uur zijn we bij het hotel. We checken in en brengen de bagage boven om daarna nog een poosje bij het zwembad te zitten. Onder de parasol want er valt wat lichte regen en het is flink bewolkt. Jammer maar helaas niks aan te doen. We hebben hier half pension dus we eten in het hotel. Geen spectaculaire dag dus maar dat kan ook niet altijd;-)