Kiama - Reisverslag uit Kiama, Australië van Rita en Martin - WaarBenJij.nu Kiama - Reisverslag uit Kiama, Australië van Rita en Martin - WaarBenJij.nu

Kiama

Door: Rita

Blijf op de hoogte en volg Rita en Martin

24 Februari 2017 | Australië, Kiama

Dag 25 en 26 (22 en 23 februari)
De vakantie begint langzaam aan naar het einde toe te gaan en dat merken we aan onze zin om nog dingen te gaan doen. Deze 2 dagen brengen we door in Kiama en we bezoeken de eerste dag nog wel de little blowhole en een grotere blowhole. De zee is echter redelijk rustig en af en toe komt er wel een redelijke fontein naar boven maar echt heel erg spectaculair is het niet echt. De middag brengen we lekker door bij het zwembad. Komen we toch nog aan onze boeken toe.
De volgende dag willen we eerst nog naar een waterval maar deze is vrij ver weg, blijkt weinig te stromen op dit moment en bovendien horen we dat de weg er naar toe afgesloten is. Dus dat schrappen we. Wel rijden we iets verder noordwaarts langs de kust om de kathedral te bezoeken, een rotsformatie in zee die er wat uitziet als... juist, een kathedraal ;-). We kunnen er niet erg dicht bij komen en als Martin iemand vraagt of we er dichterbij kunnen komen wijst hij omhoog over een stukje grasland. Of het bij zijn tuin hoort is niet duidelijk maar als we er omhoog lopen komen we op een klein uitzichtpunt waar we het wel goed kunnen zien. We maken wat foto's en rijden terug naar Kiama. Daar doen we nog wat boodschappen drinken koffie (nou ja Martin dan, ik vind de koffie echt niet lekker daar ;-) ) en brengen de rest van de middag weer bij het zwembad door. We zijn erg lui deze laatste paar dagen ;-)