Dag 21 - Rustdag in Flagstaff - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Rita en Martin - WaarBenJij.nu Dag 21 - Rustdag in Flagstaff - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Rita en Martin - WaarBenJij.nu

Dag 21 - Rustdag in Flagstaff

Door: Rita

Blijf op de hoogte en volg Rita en Martin

17 Mei 2018 | Verenigde Staten, Flagstaff

Woensdag 16 mei 2018
Aangezien we vandaag weinig plannen hebben doen we vanochtend rustig aan en zitten we om half 9 aan ons bonusontbijt. Dit stond nl. niet in de reservering maar zat er toch bij in volgens het hotel. Prima! Daarna gaan we op zoek naar een carwash om al het stof van de auto te laten wassen. We gaan nu geen parken meer bezoeken dus heel erg vies zal hij niet meer worden. We moeten erg wennen aan een relaxdagje en rijden nog naar het Visitor Centre in Flagstaff om te kijken of hier nog wat interessants te beleven is. Wel een aantal dingen die we evt. zouden kunnen doen maar niets dat er uit springt. Dat kan ook haast niet meer ;-). Haast zeg ik want als we even later bij Mc Donalds nog even koffie drinken en wat op internet rondstruinen lijkt het ons eigenlijk nog wel heel gaaf om een helicoptervlucht te maken. En vanuit Las Vegas gaat er een vlucht richting de Grand Canyon waarbij je ook echt afdaalt in de Canyon en daar beneden een half uur tijd krijgt voor foto's. Dus besluiten we dat te boeken voor vrijdagochtend en kunnen we dus toch ook nog de Grand Canyon vanaf de bodem zien. Niet goedkoop maar we zijn hier maar 1x (denk ik) en zoveel excursie hebben we niet gedaan in Amerika.
Daarna doen we wat boodschappen en halen we voor de zekerheid ook maar reistabletjes. Ik heb ooit eerder een rondvlucht met een klein vliegtuigje gedaan waarbij ik de papieren zakjes wel nodig had! Dus onder het motto: voorkomen is beter dan genezen.... ;-)
De rest van de middag liggen we heerlijk bij het zwembad. Dat we niet mogen gebruiken omdat het nog geen Memorial Day is en volgens de regels gaat het dan pas open. Het warme Spa bad van 38°C ongeveer mogen we wel gebruiken...... Vreemde regels hier ;-)
Daarna lopen we nogmaals naar de overkant van de weg en halen voor de verandering weer een frisse salade en fruit toe. Want elke avond uit eten is ook niet alles.
De rest van de avond duik ik weer in mijn boek. Foto's hebben we vandaag niet gemaakt dus geen FB foto update. En zo is dit toch nog een heel behoorlijk verslag geworden!