Zon, zee, strand en dolfijnen - Reisverslag uit Huskisson, Australië van Rita en Martin - WaarBenJij.nu Zon, zee, strand en dolfijnen - Reisverslag uit Huskisson, Australië van Rita en Martin - WaarBenJij.nu

Zon, zee, strand en dolfijnen

Door: Rita

Blijf op de hoogte en volg Rita en Martin

21 Februari 2017 | Australië, Huskisson

Dag 23 en 24 (20 en 21 februari)
Omdat het hier zulk heerlijk weer is en veel mooie strandjes zijn hebben we besloten even écht even vakantie te houden ;-). Maar een dolfijnentour past daar nog prima in dus dat doen we eerst op 20 februari. Het is mooi helder weer dus we kunnen ver kijken op de boot maar toch duurt het even voor we ze in zicht hebben. Wat is het toch altijd geweldig deze dieren langs de boot mee te zien zwemmen en uit het water te zien springen. Het is niet de eerste keer dat we zo'n tocht doen maar het blijft geweldig mooi om ze te zien. Daarna halen we even wat brood, lunchen we en gaan dan naar het strand. Echt een luie dag verder.
Ook 21 februari brengen we luierend en lezend op het strand door. Ik was zelf pas na 8 uur wakker (terwijl we er al om 10 uur in lagen). Martin een uurtje eerder maar die slaapt op het strand ;-).