Wilsons Promontory - Reisverslag uit Wilsons Promontory, Australië van Rita en Martin - WaarBenJij.nu Wilsons Promontory - Reisverslag uit Wilsons Promontory, Australië van Rita en Martin - WaarBenJij.nu

Wilsons Promontory

Door: Rita

Blijf op de hoogte en volg Rita en Martin

17 Februari 2017 | Australië, Wilsons Promontory

Dag 20 (17 februari)
Vandaag weer een behoorlijk stukje rijden voor de boeg, ruim 200 km en zo'n 2,5 uur. Even na 9 uur rijden we weg en inclusief een kop koffie bij de Mac Café komen we even na 12 uur aan op een camping die op 35 km van het centrum van Wilsons Prom ligt. We rijden er al snel heen en na wat korte wandelingen nasr uitzichtpunten eten we eerst wat in Tidal River. Dan gaan we wandelen naar uitzichtpunten die wat verder weg liggen. Het weer is gelukkig weer goed, zelfs warm te noemen om te wandelen en zonnig en dat zorgt weer voor geweldig mooie uitzichten op de blauwe baaien met mooie stranden. Als met al wandelen we zo'n 2 uur. Daarna rijden we nog met de auto naar Squeaky Beach. Dit strand heeft heel fijn zand dat "squeak" zegt als je er in loopt ;-).
Dan rijden we weer terug naar de camping en het is inmiddels 6 uur als we daar aankomen. We eten soep met een broodje, lekker simpel!