17 juni naar Sintra - Reisverslag uit Sintra, Portugal van Rita en Martin - WaarBenJij.nu 17 juni naar Sintra - Reisverslag uit Sintra, Portugal van Rita en Martin - WaarBenJij.nu

17 juni naar Sintra

Door: Rita

Blijf op de hoogte en volg Rita en Martin

17 Juni 2016 | Portugal, Sintra

Na weer een goed ontbijt hebben we de koffers gepakt, uitgecheckt en de koffers achtergelaten in het hotel om vervolgens naar de autoverhuur te lopen. Ongeveer 10 minuten later kwamen we daar en we waren snel aan de beurt. Papieren geregeld etc en er werd ons verteld dat we geen VW Polo zouden krijgen maar een FIAT Punto, wel jammer. Terwijl we op de auto stonden te wachten liep het kantoor helemaal vol, we waren dus net op tijd geweest. Even later kwam de auto eraan, bleek het toch een splinternieuwe Polo te zijn met slechts 2400 km op de teller :D
Met onze Garmin hadden we de weg naar ons onderkomen voor de komende 2 nachten, "A very quiet place" al snel gevonden maar het was ook wel érg stil. We waren ook veel te vroeg en dus maar doorgereden naar Cabo da Roca, de meest westelijke punt van het Europese vaste land. Echt een schitterend mooi stuk natuur waar we ook een poos hebben gewandeld en veel foto's hebben gemaakt waarbij Martin af en toe halsbrekende toeren uithaalde in de veronderstelling nog steeds in zijn twenties te zijn. Of leken ze voor mij alleen maar halsbrekend omdat ik zelf zo stijf ben als een plank ;-) Maar de foto's werden hoe dan ook gemaakt.
Daarna reden we weer naar A very quiet place waar nu wel iemand aanwezig was. Een vriendelijk oud dametje dat ons alles liet zien. Een mooie tuin met een wat verouderd zwembad maar heerlijk rustig. De kamer wat oubollig maar ach... Het is maar voor 2 nachten en 's nachts zien we niks ;-)